20140130

Ceritera Saja Selamba


Assalamualaikum WBT

Syukur alhamdulillah selesai sudah kerja-kerja yang berat aku rasakan hampir 70%. Aduhai kesibukan melanda diri semester ini. Entah kenapa semester2 sebelum ni tak sesibuk semester ini. Kebarangkalian umur meningkat maka tanggungjawab pun meningkat. BARANGKALI ~
Alhamdulillah minggu ini selesai Tugasan yang diberi oleh penysarah-pensyarah setiap subjek. Sudah pun melaksanakan tugas pembentangan dalam minggu ini. Tidaklah kesemuanya, tapi boleh dikatakan 70 % tu alhamdulillah siap :D
Tugasan yang diberi pensyarah2 tu satu hal tau. Satu hal lagi dok sibuk pegang jawatan exco ni. Ohh~ Macam2lah dugaan dan rintangan yang menimpa. Tapi alhamdulillah 65% kerja untuk persatuan ni sudah siap. Almaklumlah dok sesi ke2 pegang jawatan ni dah. Bulan 3 ni dah nak letak jawatan dah. Dok kasi sajalah pada orang lain. Pening dah woii ~ Tapi syukur timba ilmu pengalaman yang tak dapat dimana2 :)

Cerita pasal exco persatuan HOMSSA ni, esok aku akan berangkat ke Gunung Datuk di Rembau Negeri Sembilan. Ada KEM Kempimpinan di sana bersama MPM KUIM dan Persatuan2 setiap fakulti. 
Moga dipermudakan aktiviti2 di sana yang akan berlangsung selama 3hari2malam. Aamin ya rabbal alamin
JENUH AKU NAK NAIK GUNUNG TU NANTI WEH!
Pulang aku ke Johor Bahru ahad ni. Seterusnya cuti seminggu duduk di rumah sajalah. Wuhhhuuu tak sabaq nak balik JB :D Waaalaauuupun yang lain ramai dah pulang ke kampung halaman masing2. Sadisnya tapi tak mengapa ~

Ok di sini saja. Post seterusnya tunggu aku balik dari KEM nanti yo ~ 
Assalamualaikum. Boii ~

No comments:

Post a Comment