20140125

Cerita Apa Dah & Akan Berlaku



Assalamualaikum WBT

Alhamdulillah pengarang blog ni sihat2 saja. Resdung itu perkara biasa jadi jangan kaitkan dengan topik kesihatan disitu ya :)

Dah beberapa minggu tak update benda alah ni sebenarnya. Ok apa yang sudah berlaku? Urm... Oh ya sibuk dengan assignment yang belambak diberi oleh pensyarah2 KUIM ni. Sibuk dengan kelas dan Presentation dan menyiapkan tugas2 akhir semester sebagai seorang Exco Pembangunan Insan & Perpaduan HOMSSA. 
Jumaat sebelum ni punya program perarakan Maulidur Rasul peringkat KUIM. Petangnya pula aku ke Pusat Anak2 Yatim Fatimah Al-Zaharah di Bukit Katil Melaka bersama Hakim & Dent.... Selebihnya tak perlu cerita rasanya. Dok jalan2 je la ~

Nak kata sibuk memanjang tu tak adalah. Kemalasan melanda menyebabkan aku malas nak update. 
Program seterusnya dan apa yang akan berlaku? Inshaa Allah dalam minggu ni. 31-2 hb Febuari 2014 ni mungkin KEM di Gunung Datuk di Rembau Negeri Sembilan bersama semua ahli2 yang memegang jawatan tertinggi termasuklah Exco2 setiap fakulti di KUIM ni dan juga bersama MPM KUIM. Doakan supaya kami semua selamat pergi menjalankan aktiviti dan selamat pulang.
Seterusnya cuti Midsem & Cuti hari raya Cina. 

Sekian. 

No comments:

Post a Comment