20130524

Salam Ulang Tahun Yang Ke 5






Selamat ulang tahun hari perkenalan yang ke 5 tahunnya. Sepertinya aku ingin tahu mengapa sebegini lama dilalui hidupku.Bukannya aku mahu bermadah hati atau apa.
Cumanya bingung memikirkan tentang perihal yang ke 5 tahun ini, Mengapa masa berlalu begitu pantas saat hari pertamanya aku kenang. Hari pertamanya yang menjadi setiap tahun akan aku kenang, Kenangan mungkin? Entah, Aku hanya lalui dengan apa yang aku rasa benar kata hati. Jika ianya silap, Ya Allah 

Ampunkanlah hati hambaMu ini jika ianya benar2 silap kelak.
Tetapi aku mohon janganlah kau sia2kan hati ini, Moga dengan kurniaanMu ini aku terus mencari keredhaanMu ya Allah hambaMu ini terus beribadah kepadaMu. Aamin ya rabbal alamin

Barangkali dunia hati ini hanya permainan jiwa sahaja, Barangkali juga ianya pengubat untuk kehadapannya, Mungkin juga ada silap ada betulnya. InsyaAllah saya doakan saja kebaikan awak di sana, Moga2 Allah berkati hidup kita, moga Allah memberi Taufik & Hidayah pada kita. 

Akhir kata saya nak ucapkan Selamat Ulang Tahun Hari Perkenalan yang ke 5 Tahun untuk kita. Sengaja permainan gila ini dilakukan sendirian aku yang tepuknya hanya sebelah tangan. 
Jaga Diri Jaga Hati Jaga Islam. 

Cinta itu milik Allah,
Mohon Pada Allah,
Cinta itu milik Allah,
Moganya mendapat redha Allah Swt.

Salam.

No comments:

Post a Comment