20120327

' Mausam '


Semalam aku beli DVD cerita yang bertajuk 'Mausam.'
Ya ! Di atas ini adalah poster filemnya. Sudah lama keluar tapi aku baru saja berkesempatan beli dan tontonnya semalam. Ya baguslah filem ni pasal latar belakang, suasana dalam cerita ni sangat sangatlah indah. Tempat-tempat dia semua lawa2. Ini berkisahkan zaman 90an dimana india di kashmir sedang berperang. Mengisahkan juga tentang cinta Harry ( Shahid Kapoor ) & Aayat ( Sonam Kapoor ) kisah cinta yang bagi aku agak menarik :)

Kejap2 nak kasi tau Sonam Kapoor hidung dia lawaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDD

Aku pun tak tahu nak ulas panjang macam mana lagi. Kenalah tengok makan popcorn depan tv tu haha. Siapa2 mahu tonton trailernya dulu di bawah ini aku sediakan linknya :)


p/s : 8.5/10 untuk cerita ini :D

No comments:

Post a Comment