20120129

Punya yang biasa


Assalamualaikum,

Ramai yang bertanyakan kenapa aku tak update blog. ohh ya maaflah aku tidak ada idea mahu update apa. ehe. NAFAS ? nantilah akan disambungnya, bersabarlah ye kepada yang membaca tu :) insyaAllah akan disambung, tunggu sajalah ye :D

Hari hari aku punya rutin harian biasa, barangkali tiada apa yang hebatnya lagi tahun ini aku lakukan, cuma bila waktu kerja itu aku kerjalah. hari hari yang biasa saja. Entah kenapa kehidupan diberikan untuk aku sebegini rupa, Menunggu dalam bayangan bertepuk sebelah tangan. Kadang-kadang aku tersengih sendiri bila difikirkan balik apa yang aku perlakukan dalam minda dan di hati ni :)

Setiap perkara kita lakukan adalah kita tahu apa yang diniatkan dalam hati ini, ingatlah jangan bertindak seperti orang yang tidak memijak di bumi yang nyata ini, bukannya apa aku cuma memberi nasihat saja. Perlakukan sesuatu yang berfaedah pada diri kita ini untuk digunakan satu masa kelak. Okay geng ! ;D

No comments:

Post a Comment