20110817

Online Paling Lama .

As Salam ,
Haa nampak entry tu ? begini al kisahnya.malam tadi aku online dari pukul 9.30 malam - 8 pagi . wahaha lama tak ? aha sungguh tak tidur sampai ke pagi ehehe ;D Bukan apa malam online chat dgn bdk2 kelas sekolah dulu 5Kreatif laa katakan , layan laa kepala Apit dgn Aizat ni . kita orang layan bahasa kita orang yang bermaksud begini 'HsoqnnsqpppnnakkaIIKawaaaibb !' hahaha ada faham ? ahakkk ini bahasa budak 5K khususnya kaum2 Adam 5K Haha ;D

Secondly , Malam tu jugaklah online sambil layan cerita Predator yang baru tu , then chat lagi dgn bdk2 ni . . . Then Apit dgn aku dh memang cadang nak tengok game bola Barca Vs Real;D Ohh akhirnyaa barca menang dengan agregat 4-3 . saboo jee laa aku memang nak potong kaki messi tu ! aha.sampai pagi aku pon sahur terus ;D Roti jee ehhe .

Lastly , Pagi tu jugaklah aku layan ShafAkaUcuAkaBedah ;P haa kita orang share2 lagu dkat skype,amacam ? okay tak lagu2 aku kasi ? hahaha.
Ku fikirkan taknak tidur terus , tapi si shaf ni nak tido pulak apa lagi aku pon join ZZZzzzzZZZzzz skali laa enn ;D Sedar2 jee pukul 1.15 hehehe ;D

p/s : Masa itu adalah emas jika digunakan sebaik-baiknya ;D

No comments:

Post a Comment