20110615

Selamat Tinggal Johor


:) :) :) .

Mesti dimulakan dengan smiley dulu ataupun senyuman aha ;D
Okay kepada Sahabat - sahabat aku , kawan2 aku semua..Aku bakal tinggalkan Johor Bahru esok.Aku bakal membawa diri untuk ke ******************* so kalau korang nak tahu.tanyalah aku.ehe.Hmm yup memang sedih untuk tinggalkan negeri aku sendiri kann yang lama aku duduk ni.Alaa chill laa kalau aku takda apa hal aku balik lah heh geng2 semua,jangan sedih2 macam laa aku pergi utk selama2nya.aha.

Aku pergi ni bukan saja untuk aku sambung study InsyaAllah.Tapi aku juga punya Mission ku yang tersendiri ecceehh mission sangat laa kann haha.So apa2 pon aku perlukan doa korang semua untuk aku heh ! GoodLuck untuk korang2 yang ada Di JB ni lagi ;)

p/s : Aku sentiasa rindukan Johor Bahru ;D



Yess bangun pagi tadi.teruss aku nampak bungkusan roti bom yang tinggal nak dimasak di atas meja dapur.Ibu kata kalau nak masak laa.So apa lagii masaklah aku roti bom tuu pagi tadi makan makan makann yokk ! Tapi takdalah banyak macam atas nii.Tercekik laa aku nak makan sorang2 aha.

No comments:

Post a Comment