20110627

Film & StreetSoccer !



Okay firstly,Petang ahad semalam aku beli cerita Di Atas ini.haa paa lagi hindustan mari laa.haha.bukan apa aku dah lama nak cari movie ni tak keluar2.then jumpa pulak enn apa lagi sebat aaa enn beli.
So malam semalam arround pukul 12malam aku tengok cerita ni.terbaikk beb ! Kisah pasal 3orang suami dengan 3orang isteri & seorang penyelamat untuk 3family ni.memang kelakar habiss aaa kalau korang2 tengok betul2 cerita ni ;D

p/s : Sonam kapoor sangattt laaa Lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahaha ;D



Cerita Kedua...Pada sabtu lepas Acap ada ajak untuk main streetsoccer dekat area bukit indah anjuran Astro.
So hantar 3team.1team main 3Orang 1Simpanan.
Nama team aku Teging FC ! Haha Teging habis dah.Antaranya Aku,Abang aku Amir & Martin.
Ada 2Group...Aku group B.Dan dan dan Juara group B itu adalah...Teging FC ! hahaha.Then ke Semi lawan boleh pulak kalah tipis 3-2 ! So penentuan tempat 3/4 menang 2-1 ! So menanglah Kami bertiga tempat ke 3 ! ;D

p/s : Tahniah Kepada Aku,Amir & Martin ! ;D

No comments:

Post a Comment