20110124

Week Of Hindi Film :)

Salam,
Yes nampak itu title aku apa ? yes yess minggu hindustan dalam erti bahasanya :)
Haa sejak kebelakangan ni hati ni rasa nak tengok sangat film Hindi.Last aku tengok Cerita VeerZaara dengan cousin aku Hadirin :) Wooo woo cerita tuu satu kotak tisu aku habiskan dgn si dyrin aha masa aku stay pahang dalam couple of week yang lepas.haa so teringinlah pulak nak tengok film hindi lagi enn almaklumlah dah hari2 tgk astro madah Movie balik2 cerita orang puteh cerita melayu enn last2 bola jugaklaa haha ada kena mengena ke ? ahaha.Ohh okayokayy now silalah tengok photo2 dibawah ni antara movie yang aku menonton di rumah sendiri keseeorangan.aha :)


Yess tajuk cerita ni terang2kan kat situ.Nama Heroin dia 'Aisha' ahaa okay cerita ni mengisahkan kehidupan Aisha ni dengan Kawan2 dia lah.Love Story :) hmm agak menarik cerita ni haa haa aku kasi 7.5 / 10 haa :) GoodStory but Hero dia kureng Handsome but sonam kapoor membuatkan aku jatuh hati dengan dia hari itu mau takk enn lawaaaa hahaha :D


Haa yang ini pulak tajuknya agak panjang sikit heh.Cerita ni aku dah tengok but lama dah dulu.Selak2 laci tengok2 ada cerita ni enn ingat2 balik cerita ni dulu aku tengok macam best enn so apa lagi on jee laa cerita ni aha :D Wokkayy Cerita ni pasal kisah Dance Then plus dengan Love love sikit wooo cerita ni best pasal Pandai S.R.K ni Amek hati Isteri dia dalam cerita ni :) 8.5 / 10 cerita ni aku kasi ! Ending cerita ni best :)


Okayy The Last of the story aku tengok.Haa mesti ramai tau dah enn film ni haha mau taknya BoxOffice nii hahaaa yang tak tau tu Disyorkan tengoklaa enn tapi sediakan 1 kotak tisu dulu heh haha.Haa Cerita ni Ending dia Aduhaii :| lomahh badan tengok sedih sedih enn.And Cerita ni aku kasi 9.5 / 10 ! nak tau mana pergi 0.5 lagi ? haa pasal ending dia kurang menyenangkan aku laa hahaha bole gitu.Lol haha

Yeahhh ! Inilah cerita2nya enn.Mana yang tak tengok lagi tu tengoklah heh :) Yang kurang minat film2 Hindi ni sila2laa minat HAHA.pasal aku ni memang penggemar Film2 Hindustaniiii Ahaaa :D wookkayy Next Post silalah tunggu yea lambat ke cepat ke tunggu je laa jarang2 dah nak aku update ehe Boiii boiii

p/s : Mana lagi film aku nak tengok nii haaa haaa . . . .

No comments:

Post a Comment