20110102

Selamat Tahun Baru

Hello hello hello 2011 bye bye bye 2010 . . . . .
Orang lain semua awal buat post untuk new year kan aku jee lambat sikit haha biasalah busy sikit tu yg agak lambat aha.

Ohh okayy tahun 2010 ! Hmmm banyak sangat pengalaman pahit manis masam masin semua aku dapat yg paling hebat 2010 ni apa lagi kan Sijil Pelajaran Malaysia aku laa kann.mau tak semua bercampur gaul tuu ahaa.Banyak kalau nk diikutkan sejarah2 yg terpahat di hati tahun 2010 ni tapi yang dah lepas biar laa lepas kan bak kata manusia sekarang jadikan kenangan jee sudaa.



Woo woo malam tahun baru hari tu.Aku bersama the cousin family Ibu Teh* pergi Damansara untuk tengok movie dekat The Curve* woo woo cerita gempakkk tuuu nampakk tak atas tu cerita apa ? haha okayy pokoknya cerita ni sangat gerekk weh ! 9/10 ! haha.malam tu punyalah penung dekat The Curve tu omakk naik pening kepala aku kat dalam tu almaklumlaa nak sambut New Year laa katakann,Habis jee tengok movie kita orRemove Formatting from selectionang pon pergilah pusing2 dan dan balik malam sampai Temerloh jee bukak jee pintu Happy New Year ! haha.Sambut New Year dekat temerloh aku tahun ni aha.

Cakap pasal tahun baru mestilah ada azam rite ? nk tau azam aku ? haa haa aku nak dapat result spm aku yang yang yang terrrrbaikk ! Itu yang penting ! No 2 ? haa adalaaaa haha secret nii haha :D Yang penting aku nak buat yang terbaik untuk tahun 2011 ni ! Aku taknak ulang kesilapan bongok2 aku yg lama aku nk buka page baru haa begitulah kehendak aku haha.yang penting ! Aku semangat ! Haha okay okayy aku taknak update panjang2 sgt cukup laa ni heh haha malas aku nk type ehe :D

p/s :) :) :)

No comments:

Post a Comment