20090704

Bloging Kembali !

Huaaarrghhh..Lama gila tak update blog ni.Maklum la sekarang sekolah cikgu cikgu semua dah senang.bagi homework berimbun-timbun..faham faham jee laaa.Haha.(padahal malas nak update)


sebab tu lama tak update ini blog haha :))

So 2hari yang lepas aku Dilanda domam.haha.domam yang agak teruk la kot.Maklum laa musim domam la kata kan.masa domam hari tuu banyak kawan kawan aku ckp.baik pegi clinic mana tau kena H1N1 ke kan.Merbahaya sungguh penyakit Selsema Pig nii.ish ish(nasib aku tak dijangkiti wabak ni) haha.So kepada kaum kaum yang mengembala Pig ini.buat buatlah bertaubat sikit.Jangan fikir diri sendiri,
Fikir kan orang lain.Hahaha.

Hari ni sekolah.hmm.apa eh?haaa.waktu pendidikan islam.Uzatazah mengajar didepan.aku dengan mata yang blurr nak tido ni angguk angguk je apa yang uztazah cakap.then tiba tiba jee aku dengar Awak yang tido tuu bangun baca nii !. haha.aku pon dengan blurr nyee bangun dan terus baca.tajuk nyee ada laa.korang nii.tu pon nak bagi tau kaa?Muahaha :))
Lepas selesai baca semua.aku pon duduk dan focus kembalii(Lepas kena membebel weyh!)
Hee :DD


Itu saja lah Apa yang aku buat hari ni.haha.so lepas ni aku akan cuba utk terus mengUpdate lagi ini blog.huhu.Okay bye byeee :DD

2 comments:

  1. haha
    u kne h1n1,
    bdk skola u untung maaa
    xpyh pegi skola 1 week!
    haha

    ReplyDelete
  2. Hahha!Tapi semua cepat inalillah.Muahaha :P

    ReplyDelete