20120531

Pergi Dan Pergi

Assalamualaikum,


Sampai waktu aku diseru panggil juga oleh sesuatu yang sendiri aku tidak pernah terfikir untuk ke situ. Mungkin Allah lebih tahu apa yang akan datang untuk aku. Aku berserah padaMu ya Allah apa yang bakal aku lalui. Aku redha dan aku akan bersungguh-sungguh demiMu ya Allah & demi keluargaku dan orang yang aku sayangi. InsyaAllah :)

Dimana tempat yang sendiri aku rasa tidak pernah tahu. Mungkin dan disitulah bakal akui tujui menempuhi ranjau kehidupan sepanjang 3tahun insyaAllah. Aku bersedia dan aku sudah pun berSEDIA! Tunjukkan jalan yang terbaik untuk hambaMu ini ya Tuhanku. Amin

Apa pun pembaca-pembaca semua. Yang suka membaca hasil karya aku ni (Wah ada ke? hihi) aku mohon maaf jika apa yang disediakan untuk semua tidak mencukupi. InsyaAllah jika ada masa lapang itu. Akan aku sambung NAFAS dan akan aku terbitkan karya yang lain juga. InsyaAllah. 

Aku mohon maaf sekali lagi jika tersalah menggunakan kata-kata di dalam Blog yang serba kekurangan ini. Yang baik datang dari Allah. Yang kekurangan itu datang dari aku sendiri. Terima kasih. Doakan aku dan aku sentiasa doakan untuk kawan-kawan aku. Selamat bertemu di post yang seterusnya ya ! Boiiii semuaaaa ! :D

No comments:

Post a Comment