20111026

' BadGuy '

Assalamualaikum ,

Aku baru habiskan drama korea yang bertajuk ' BadGuy ' ni . Okay GoodJob untuk penulis cerita ini ! Jalan cerita yang sangat baik,Jalan cerita yang lain dari yang lain . GoodJob ! Aku puji drama ni . Nak tahu kenapa aku puji cerita ni ? kenalah korang2 tengok sendiri . takboleh laa aku nak ceritakan,nanti tak gerek . haa 17epd cerita ni so 17jam aku tengok . ohh lama sungguh,banyak suspens cerita ni then ada part2 yang terrrgemmpakk punya wa cakap lu ! nak tau sila tengok sendiri dan faham apa erti kehidupan mereka,jalan kehidupan sangat menarik . kalau korang faham lagi cerita ni lebih dalam korang akan untung,kenapa ? pasal korang kena tengok sendiri . haha .

p/s : dalam 10 mata aku kasi 9.8 . mana lagi 0.2 heh ? adalah pasal . . . .

No comments:

Post a Comment