20110718

Melupakan Itu Sukar .

Ujian itu adalah UjianNYA,Aku redha dengan setiap UjianNYA itu.Kadang kala aku sendiri terfikir untuk melupakan kau.Tapi hanya luaran aku menampakkan aku tidak mengata apa2 pasal kau.hakikatnya dihati terlalu dalam nak diperkatakan.Sesuatu yang tak dijangka selalu aku fikirkan memanglah tidak munasabah.Itu hanya mimpi sementara,tapi mungkin juga tak. . .

Entahlah takdir menentukan segala2nya.walaupun aku harus tempuh pelbagai dugaan yang selalu hari hari nya itu sama.tapi dugaan itu bagaikan sesuatu yang baru bila dihadapi . . .
Setiap kali kata Kenapa ? Mengapa ? Pasal apa ? tapi aku takda jawapan tentang soalan tu.Haiiyyyyaaaaaaaa terima kenyataan memang boleh . Tapi untuk melupakan itu furhhhh . . . Macam mana macam mana macam mana macam mana Ya Allah .

No comments:

Post a Comment