20110514

Mencarilah sesuatu yang baru .


Aku tak faham remaja zaman sekarang ini ataupun kebanyakannya orang zaman sekarang ni.Yess apa pasal aku kata begitu ? pasal diorang ni semua mencari benda atau perkara semuanyaa yang sama.Means perkataan 'Yang Sama' aku maksudkan itu adalah sesuatu perkara yang membuangkan masa mereka masing2.ada faham ? aku kalau nak terangkan lagi kang ada aku buat macam karangan 350 patah perkataan nanti haha.

Aku cakap bukan untuk mengata sesiapa tapi aku cakap melalui naluri aku jee eccehh naluri nii haha.Ye laa mungkin aku orangnya tidak macam tu tapi aku memang agak pelik ada jugak orang macam ni kat dunia ni kann hahaa belit2 guaa tulis.aha

Okayy apa2 korang2 nak buat pon fikirlah sebelum tu yee.Fikir apa korang buat tu adakah benda atau perkara yang korang2 buat tu baik untuk korang ke tidak ;D

p/s : GoodLuck ;)


No comments:

Post a Comment