20110216

Bukak kedai bege



Haa maaf laa lately busy sikit almaklum laa aku ni malam2 selalu sangat berjagaa pasal pasal pasal.. bukak kedai bege laa enn dengan membe2 aku nii.Ahaa sajaa jee nak timba pengalaman enn :D Haa bukak petang pukul 5lebeh balik 12 gitu ahaa.So tido lambat bangun pon ......... Syuttt hahaha Tu laa kadang2 rasa aku ni okay ke bangun lambat hari2 tak kene cahaya matahari pagi.Ayah aku pon risau kan aku ni kadang2.Yee laa enn takut aku tak sihat ke apa kann aku jugak yang susah..Aku skarang okayy nanti entah lama2 KO mcm mana ? aku jugakk yang hampehh kang.Ehe takpa2 ayah,adik tau jaga diri adik InsyaAllah :)
So soo semenjak bukak kedai bege ni enn haa pengalaman tu dapat laa sedikit sebanyak :) aku tolong2,seronok jugak laa kann takdalah aku terrporapp kat ruma ni 24jam kann haha :)
Layann kepala Acap,Wan dengan si Fuad nii hari2 memang gerekk.ahaa :D

Sambil2 tu aku otw jugak cari kerja sana sini,ada yang dapat tapii kann ... hampehh laa Gaji diaa haiiyyyaa aku bukan memilih tapi gaji itu memainkan peranan untuk aku weh.Mana taknya kerja susa2 gaji hampehh..kann takbolehh tahan gitu.Hmm takpa2 Mar kau teruskan usaha mencari heh* ehe :D




Hmm apa lagi nak cerita heh ? haa haa haaaa.Haa balik2 jee dari bege tuu mestilah muka aku berminyak dan tak bermaya kann ? so apa lagi kawan2 ? Nampakk atas tu ? Gunalah 'Garnier For Men' ! bagus untuk kulit muka anda ! hahaha :D saja jee nak promote Kahh kahhh :))

p/s : Manaaaa lagii aku nak cari kerja yang gaji dia berrpatutan untuk aku ni .. :|

No comments:

Post a Comment