20100909

Salam Aidilfitri :)


Aku disini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada keluarga,saudara mara,sahabat2 dan juga kepada kawan2 semua :)

Tahun ini aku menyambut raya ke2 bersama Blog tersayang ni,wahaha sayang ke ? lama sangat tak update ni ? maaf kepada siapa yang baca blog aku ni,bukan taknak update,cuma tak berkesempatan untuk mengupdatekan ini blog harap maaf :)
InsyaAllah kalau ada masa lapang nanti aku update yea :) so jangan terlupa nak singgah blog ni lagi ehe :D

Apa2 pon aku nak ucapkan salam aidilfitri tahun 2010 ini moga2 di hari raya kali ini hidup kita semua lebih baik dari yang lepas2 insyaAllah,ceh uztaz pulakk apa ? * hahaa
All rite selamat hari raya geng ! :)

p/s : Blog akan diupdate apabila tuan punya blog ni FREE :D

No comments:

Post a Comment