20090622

Birthday & Bbq (21june2009)

Oii budak kenapa kau comel sangat?anak jiran sebelah rumah*

Membe membe semua.korang memang sengal.haha!..


Amik kau nk sangat kek tu.kena aku tonyoh kat muka.ahaha :)) kurang asam punya abang.haha

Family family! :DD


Kuih muih yang ada sedap gilerrrr!..



Layan layan!..



Senyum senyum.muka tak bole bla haha


Ado aku kesah muka aku macam tu?hahahaha :))



Ayah apa lagi cal membe arr beb!.hahaha!



Father's day cake And Birthday cake :DD



Makanan makanan yang ada ni kalau aku tengok balik.LAPAAAA!!!




bahan bahan nak bbq la seyh!.weyh ikan bakarrr!!.woaahhh!!..




gambar tk bole bla.Haha :DD





Ni lah antara gambar yang sempat masukkan dalam ni



21june2009 hari yang paling gempak dalam hidup aku memang aku tak bole lupa kan lah beb!



Thanks to all yang banyak wish aku bagi aku hadiah semua.masa bbq malam tuari memang bes gila layan kepala budak2 ni.



lagi lagi membe membe aku yang sengal sengal tu.HAHA.



Then Happy fathers day juga kat ayah ku Mohd Zain Bin Rosdi :)



I love you so much ayah!.Hee :)



Thanks kat ibu jugak sebab banyak masak untuk malam tuari.masakan ibu memang gempak lah!.love you ibu :)



dan juga abang abang ku yang gilagila sebab banyak support aku semua.Thanks Bro.(Uzair and Amir)



Last to all yang datang rumah masa tu.jiranjiran semua.thanks sebab sudi datang hari tu.



Aku memang tak bole lupa lah 21june Tuari!..Ahaha:))



Okay lah harapharap next year buatbuat lah lagii.bole kan ibu ayah?kan kan kan?HAHA



Thanks :)



6 comments:

  1. Uwaaa...wat besday celebration xjemput pon...='( hihik...

    ape2p0n hope ape yg dihajati mase besday akan dapat dicapai...stadi rajin2 tau...;p

    ReplyDelete
  2. wah abg bsr kasi adik kecik jeles la.
    bbq favourite seyh.
    siap ad birthday party agy.
    semoga pnjng umur dan dimurah an rezeki.

    ReplyDelete
  3. haha
    mst fun en?
    well, sweet 17.
    :p

    ReplyDelete
  4. ammar ni gedok lebih !
    wahahahahaaha

    ReplyDelete
  5. wah....
    bestnye...
    siap berparty2 lagi tu...hiks2...

    ReplyDelete
  6. nk mknn tu!
    sedap!

    ReplyDelete